
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over onze koffie, machines of service? Je bent zeker niet de enige! Hier vind je de antwoorden op de meestgestelde vragen.
Test
Service & onderhoud
Reinigen is simpel met onze handleiding en video. Zo blijft je koffie altijd top. Download de instructies en bekijk de videoβs voor de dagelijkse en wekelijkse schoonmaak.
Bekijk de Beanmachine Large hier. Bekijk de Beanmachine Large Touch hier.
De Beanmachine XL heeft een eigen reinigingsprotocol. Download de handleiding en bekijk de instructievideo voor de dagelijkse en wekelijkse schoonmaak.
Bekijk de Beanmachine XL hier. Bekijk de Beanmachine XL Touch hier.
Melksysteem? Even belangrijk als de rest. We laten je graag zien hoe je βm goed schoonhoudt. Bekijk de video en volg de stappen in de handleiding.
Geen stress. We hebben een overzicht van de meest voorkomende foutcodes Γ©n wat je kunt doen. Even checken, probleem oplossen en weer koffiezetten. Mocht je er toch niet uitkomen? Bel dan even naar 085 - 00 63 065. Op afstand kunnen we al veel oplossen.
Op onze Service & Support pagina vind je wellicht ook je antwoord.
Werkt er iets niet? EΓ©n telefoontje of mailtje is genoeg. Onze servicemonteurs staan paraat en lossen het snel voor je op. Bel naar 085 - 00 63 065 of neem contact met ons op door het contactformulier in te vullen.
Zeker. Laat je gegevens achter via het offerte formulier en we denken met je mee. Samen vinden we de machine die past bij jullie wensen Γ©n koffiedrinkers.
Redbeans Flex of Vast
Bij Redbeans Vast leg je je voor langere tijd vast (3-5 of soms wel 10 jaar), vaak bij grotere projecten met meerdere machines. Redbeans Flex biedt daarentegen de mogelijkheid om op elk moment aan te passen of te stoppen, zonder langdurige verplichtingen. Meer weten? Bekijk onze Hoe het werkt-pagina.
Flex betekent vrijheid. Geen langdurig contract, maar elke dag kunnen op- of afschalen. Jij bepaalt wat werkt en wij regelen de rest.
Ja, met Redbeans Flex kan je dagelijks opzeggen. Een simpel mailtje is voldoende. Het abonnement wordt direct stopgezet en eventuele te veel betaalde huur wordt terugbetaald.
Bestellen en betalen
Bestellen is eenvoudig via de webshop. Er staat altijd een basisbestelling voor je klaar. Iets toevoegen? Dat kan. Wij zorgen voor een snelle levering. Herhaalbestelling? Ook zo gedaan.
Bestel je je koffie en/of ingrediΓ«nten op een werkdag, dan heb je de bestelling twee werkdagen later op locatie. Zo hoef je nooit zonder te zitten.
Je krijgt één factuur per maand voor de machine(s). Bestel je koffie of accessoires? Dan sturen we daar apart een factuur voor. Lekker overzichtelijk.
Jazeker, onze vier melanges koffiebonen en snelfiltermaling zijn online te bestellen via ons zusjesbedrijf CoffeeMeister. Bestel je op werkdagen voor 22:00 uur, dan heb je de koffie de volgende dag al in huis!
Onze koffie
Elke organisatie drinkt anders. We helpen je kiezen op basis van smaak en gebruik. Samen vinden we jullie ideale blend. Ontdek onze vier melanges hier.
Ja. We werken zoveel mogelijk met biologisch geteelde koffie en kopen direct in bij boerenorganisaties. Zo maken we samen impact. Ontdek onze vier melanges hier.
We branden onze biologische koffie in onze eigen en vernieuwde branderij in Almelo. Keertje langskomen? We laten je alles vol trots zien. Neem contact op voor de mogelijkheden.

The Beanmachineβ’
Contact
Maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.
Algemeen telefoonnummer
π 085 β 00 63 060
Technische dienst
π 085 β 00 63 065
βοΈ info@redbeans.nl
Bezoekadres
π St. Canisiussingel 26C
6511 TJ Nijmegen