Plaatsing

Machines plaatsen is altijd maatwerk. Hoe hard is het water? Is de bonenbak groot genoeg? Onze specialisten zorgen voor een perfecte installatie.

Perfect afstellen

We stellen de Beanmachine af zoals jij dat wilt. Met je eigen maalgraad en dosering, en natuurlijk afgestemd op jullie servies en papercups. En omdat een molen altijd even moet indraaien, komen we na 2 weken weer terug.

Training

Je krijgt heldere uitleg over het gebruik en het onderhoud van de Beanmachine. Samen lopen we het reinigingsprogramma door. En je krijgt een complete reinigingsset en een volledige vervangingskit van alle belangrijke onderdelen.

Check-ups en onderhoud

Onze servicemonteurs zitten door het hele land. Dus als er een keer iets is, lossen we het binnen 8 uur voor je op. Omdat we alles zelf maken, hebben we geen wachttijden op onderdelen, is alles op voorraad en kunnen we meteen op weg.

Of ga voor full-operating

Kies je liever voor full-operating? Dat kan bij ons natuurlijk ook: bijvullen, schoonmaken, technische onderhoud, we zorgen overal voor.

100% garantie

We garanderen een perfect werkende Beanmachine, de hele contractduur lang. Je hebt dus altijd lekkere koffie.

Veelgestelde vragen

  • Hoe reinig ik de Beanmachine Large?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine L.

    Bekijk onderstaand de video voor de dagelijkse reiniging.


    Bekijk onderstaand de video voor de wekelijkse reiniging.


  • Hoe reinig ik de Beanmachine XL?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine XL.

    Bekijk onderstaand de video voor de dagelijkse reiniging.


    Bekijk onderstaand de video voor de wekelijkse reiniging.


  • Hoe reinig ik een Beanmachine Fresh Milk?

    Downloadlink (PDF) Reinigingsinstructie Beanmachine XL Fresh Milk.

    Bekijk onderstaand de video voor de dagelijkse reiniging.

  • De machine geeft een foutmelding. Wat nu?  

    Downloadlink (PDF) Bekende foutcodes.

  • Hoe gebruik ik de Beanmachine veilig en voorkom ik verspreiding van het Corona virus?

  • Wat maakt dit Flex-abonnement nou zo uniek ten opzichte van andere koffieconcepten?

    Dit concept is zo uniek omdat jij op elk moment kan switchen, upgraden of stoppen met onze dienstverlening.

    In onzekere tijden horen flexibele oplossingen. We snappen heel goed dat je nog niet weet waar jouw bedrijf over twee, drie of vijf jaar staat.

    Wij groeien graag met jou mee, of als het voor jullie beter is, schalen wij af.

  • Kan ik werkelijk elke dag opzeggen?

    Je kan inderdaad elke dag opzeggen. Een mailtje is genoeg. We zetten het abonnement direct stop en komen de machine(s) dan zo snel mogelijk ophalen.

    Het bedrag wat je die maand te veel hebt betaald ontvang je vervolgens retour.

  • Wanneer en hoe vaak per jaar wordt er gefactureerd?

    Wij factureren aan het begin van elke maand de kosten voor de machine(s) en daarnaast krijg je elke keer een factuur bij de levering van je producten.

  • Wat is nou precies het verschil tussen huur en flex?

    Bij huur leg je je voor langere tijd vast (3-5 of soms wel 10 jaar). Vaak zijn dit grotere projecten waarbij meerdere machines staan.

    Wanneer je je voor langere tijd vastlegt geeft dit ons een zekerheid, waarbij dan ook financiële voordelen bij komen kijken.

  • Hoe kan ik ingrediënten bestellen?

    Bestellen kan gemakkelijk via onze webshop. Hier kan je jouw gewenste producten in je winkelmand doen of oude bestellingen nogmaals bestellen.

  • Ik weet niet welke machine het beste bij ons past. Kunnen jullie mij helpen?

    We helpen je graag! Wanneer je een formulier invult nemen wij contact met je op. We kijken samen naar jouw situatie en komen daarvoor met een passende oplossing.

Nog geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op.

Service
Nummers

Technische dienst
085 - 00 63 065
Sales
085 - 00 63 060
Bel mij terug Vul hieronder je gegevens in